- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ضدعفونی اماکن عمومی پاکدشت آغاز شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1] حسین شصتی با اشاره به سابقه‌ی فعالیت شهرداری در موج نخست شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در موج نخست، شهرداری پاکدشت بر اساس وظیفه خود در خدمت‌رسانی به مردم، با استفاده از تمامی تجهیزات نسبت به ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، ورودی ادارات و بانک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، بوستان‌ها و سایر مناطقی که محل تردد مردم بود، اقدام کرد.

وی افزود: شهرداری با برپایی ایستگاه‌های مکانیزه ضدعفونی کردن خودروها تلاش کرد تا از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کند و در این مسیر، از توان و ظرفیت گروه‌های جهادی نیز استفاده کرد.

شهردار پاکدشت گفت: شهرداری پاکدشت در راستای تأمین امنیت روانی و پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و درمان بیماران ناشی از این ویروس، اقدام به تجهیز بیمارستان صحرایی ۱۲۰ تختخوابی در ورزشگاه کارگران کرد که خوشبختانه با تلاش تمامی مردم، مسئولان و کادر درمانی شهرستان این بیمارستان هیچ‌گاه مورد استفاده قرار نگرفت.

شصتی گفت: با توجه به آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا، شهرداری پاکدشت ضمن بار دیگر عملیات ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی را آغاز کرده و بسیاری از خدمات اداری و حضور افراد در ناوگان حمل و نقل عمومی را فقط به افراد دارای ماسک ارائه می‌کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع سلامت شهرستان پاکدشت، دکتر روحانی راد، رستم‌نژاد و مهینی، گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت شهرستان پاکدشت، بوستان ۹ هزار مترمربعی مسکن مهر پاکدشت، به نام این شهیدان مزین شده‌است.

سرپرست شهرداری پاکدشت گفت: مسکن مهر پاکدشت از هشت هزار واحد مسکونی برخوردار است که نخستین بوستان آن، در گذشته احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شصتی افزود: دومین بوستان مسکن مهر پاکدشت در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع احداث و به نام شهدای مدافع سلامت مزین گردیده که این بوستان به زودی افتتاح و در اختیار ساکنین این منطقه مهم از پاکدشت قرار می‌گیرد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران قرار دارد.