- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ضرورت تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان در پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ [1]سیروس جعفری عصر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان پیشوا با اشاره به معضل اجتماعی طلاق گفت: انجام اقدامات همسو و دوری از موازی کاری‌ها دستگاه‌ها و معرفی مراکزی جهت مشاوره رایگان به زوجین قبل از طلاق می‌تواند در کاهش نرخ طلاق مؤثر باشد.

جعفری افزود: همان‌طور که مشاوره‌های همسرگزینی برای قبل از ازدواج ارائه می‌شود، این مشاوره‌ها باید در حین ازدواج و بعدازآن نیز ادامه داشته باشد تا بتوان پایه های خانواده را استحکام بخشید.

وی تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان مانند کمیته اوقات فراغت، ازدواج، فضای مجازی، اشتغال را به‌ منظور افزایش کارایی و اثربخشی عملکرد ستاد ضروری دانست.

جعفری گفت: باید با فرهنگ سازی لازم و استفاده از تسهیلاتی که دولت در بخش اشتغال به‌خصوص در حوزه روستایی و راه‌اندازی استارت آپ ها در نظر گرفته این اعتبارات را به‌منظور توسعه اشتغال، جهت‌دهی و ساماندهی کنیم.

بر اساس این گزارش، در سومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان پیشوا در خصوص احداث خانه جوان، پیگیری برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارائه گزارش برنامه‌های اشتغال جوانان از سوی ادارات و همچنین یکپارچه‌سازی برنامه‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌های ادارات با عنوان ستاد ساماندهی امور جوانان گفت و گو و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع :مهر

انتهای پیام/