- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ضرورت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در روستاهای قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  جلسه بررسی مشکلات مراکز بهداشتی روستاها با ریاست علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی شهرستان قرچک و با حضور طباطبایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دیگر اعضا برگزار شد.

در این نشست بخشدار مرکزی قرچک ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر دست اندرکاران حوزه سلامت در مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، بر لزوم توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در پایگاه ها و مراکز بهداشتی روستاها تاکید داشت.

رشیدیان با بیان اینکه در حال حاضر سه مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای داودآباد، قشلاق دوم و ولی آباد و یک پایگاه بهداشتی در روستای صالح آباد فعال می باشد بر لزوم تامین سرانه های بهداشتی در سایر روستاها از جمله روستاهای پرجمعیتی چون قشلاق جیتو و محمدآباد اشاره داشت و افزود: در این راستا با پیگیری های به عمل آمده سرانه مورد نیاز در روستای قشلاق جیتو تامین گردیده و دیگر روستاها نیز در دستور کار و اولویت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: توسعه خدمات در حوزه سلامت، بهداشت و درمان علاوه بر تامین سرانه ها و جذب اعتبارات توسط دستگاههای ذیربط نیازمند بهره گیری از ظرفیت خیرین سلامت می باشد.