- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

طرح آبرسانی پاکدشت ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش ندای وارنا؛ حشمت اله سلیمانی روز شنبه در بازدید از طرح های عمرانی پاکدشت در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا [1] اظهار داشت: این شهرستان چند طرح مهم ملی دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از پروژه های بزرگ و ملی این شهرستان کمربندی پاکدشت به شریف آباد شناخته می شود.

وی افزود: فاز نخست این طرح هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود حدود ۹ کیلومتر این جاده تا دهه فجر به بهره برداری برسد و برای مابقی عملیات اجرایی حدود ۳۵ کیلومتر احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح کمربندی در دولت سیزدهم پیگیری شده و جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان است.

سلیمانی اضافه کرد: پیش بینی می شود که ۳۰ هزار میلیاردریال اعتبار نیاز باشد و امیدواریم طی سال های آینده این طرح تامین اعتبار و به بهره برداری برسد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد؛ از محل اعتباراتی که طی سال های گذشته و امسال تامین شده، بتوانیم بخشی از نیاز شهرستان را در حوزه تامین آب مرتفع کنیم.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه جلسه های مکرری در خصوص طرح کمربندی با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهادکشاورزی و استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با حمایت معاون اجرایی رئیس جمهور، این طرح جزو پروژه های پر اهمیت استان شناخته شد و پیش بینی ما این است که فاز نخست آن تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

شهرستان پاکدشت با ۲ بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است و پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

منبع: ایرنا