- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

طرح تشدید نظارت ویژه ماه رمضان در شهرستان ورامین آغاز شد

 به گزارش ندای وارنا به نقل از خبرنگار ایرنا  حسن میرزایی گفت: طرح تشدید نظارت اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: درطول ایام برگزاری این طرح، فعالیت واحدهای تولیدی توزیعی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته و نحوه توزیع کالاهای پرمصرفی نظیر شیر، پنیر، کره، خامه، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، میوه، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات مورد ارزیابی قرار می گیرد.
میرزایی اظهار کرد: در اجرای این طرح هشت تیم ویژه با حضور نمایندگانی از فرمانداری، اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی، تعزیرات، اتاق اصناف، شهرداری و اتحادیه های صنفی کار بازرسی از واحدهای صنفی را در دو نوبت کاری انجام می دهند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده ، گشت های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی ، اصناف، شبکه بهداشت و درمان و پلیس آگاهی حتی در شیفت های عصر نیز در سطح شهرستان فعال و در کمترین زنان به تخلفات احتمالی رسیدگی می کنند تا شرایط لازم ابرای تأمین مایحتاج عمومی مردم فراهم شود.
وی تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان، وضعیت بهداشتی، کیفیت و کمیت پخت انواع نان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین ازمردم خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی، تقلب ، احتکار و … مراتب را با استفاده از سامانه ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.