- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

عدم تکمیل خط دوم انتقال آب از شهرری به پاکدشت طی چهارسال گذشته

به گزارش ندای وارنا؛ [1] فرهاد بشیری؛ نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی  گفت: مشکلات حوزه انتخابیه یکی از مواردی است که مردم انتظار دارند نمایندگانشان پیگیر آنها باشند ما نیز در دوره یازدهم تمام تلاش خود را میکنیم تا بتوانیم با همراهی و همکاری مسئولین محلی و مسئولین منطقه و کشوری مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مشکلاتی از جمله پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت که یک پروژه ملی است نیاز دارد تا همه مسئولین پای کار بیایند، جلسات متعددی برای حل این مشکل برگزار کردیم  ولی اتمام این پروژه نیازمند همکاری همه مسئولین است.

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: موضوع فاضلاب شهرستان پاکدشت یکی دیگر از مشکلات این شهرستان است طبق پیگیری هایی که در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی داشتیم، سیستم فاضلاب شهری را راه اندازی کرده‌اند ولی باید وزارت نیرو و مسئولین دولتی همت بیشتری برای اتمام این پروژه  را داشته باشند.

بشیری افزود: قرار بر این بود که طی چهار سال گذشته خط دوم انتقال آب از شهرری به پاکدشت که در دوره نهم مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر نیروی وقت کلنگ‌زنی کردیم به سرانجام برسد. این مسیر حدود ۴۰ کیلومتر است ولی طی چهار سال گذشته اقدامات جدی برای اتمام  آن صورت نگرفته است. چنانچه این موضوع حل شود آب بیشتری به منطقه هدایت شده و کشاورزی و صنعت رونق بیشتری خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در خصوص مشکل اینترنت جلسات متعددی با مسئولین وزارت ارتباطات و مسئولین شهری در پاکدشت برگزار کردیم علی‌رغم انجام اقداماتی از سوی وزارت ارتباطات ولی همچنان رضایتمندی کامل از وضعیت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در این شهر را نداریم و امیدواریم هر چه سریعتر این مشکل برطرف گردد.

بشیری خاطرنشان کرد: پاکدشت و روستاهای این شهرستان اینترنت دارند ولی متاسفانه کیفیت اینترنت بسیار پایین است که لازم است دکل های آنتن دهی تقویت گردد ولی در کل سرعت اینترنت بسیار پایین است.