- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

عزاداری‌های حسینی در پیشوا به بهترین شکل برگزار شد

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از فارس،  سردار عبدالرضا ناظری ظهر روز جمعه ۱۴ مهر ۹۶ در همایش پیاده‌روی خانواده‌های کارکنان ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرستان پیشوا برگزار شد، بیان داشت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران، پلیسی مردم‌مدار، جامعه‌محور، دانش‌بنیان، هوشمند، پیچیده و پرتلاش بوده که در کشور عزیز اسلامی‌مان با شرایط فعلی منطقه، امنیت را برقرار کرده است.

وی به برگزاری مراسم عزاداری محرم که امسال دور از هرگونه وهن و خرافه در پیشوا برگزار شد، اشاره کرد و گفت: با همکاری خوب هیأت‌های مذهبی، مردم و مسؤولان شهرستان، مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در نظم و امنیت کامل و بدون اقدامات وهن‌آمیزی که متأسفانه در سنوات گذشته وجود داشت، برگزار شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: امام جمعه، فرماندار و مسؤولان قضایی شهرستان پیشوا کمک کردند تا مراسم عزاداری به بهترین شکل برگزار شود و کار اصلی را هیأت‌ها انجام دادند و کاری بسیار پسندیده در راستای ترویج فرهنگ ناب عاشورایی بود و نیروهای فرماندهی انتظامی این شهرستان نیز در جهت اجرای مهم، زحمات زیادی متحمل شدند.

وی گفت: امروز نخستین روز از برگزاری برنامه‌های نیروی انتظامی شرق استان تهران، با قرائت زیارت عاشورا حال و هوای حسینی (ع) به خود گرفت و با انجام پیاده‌روی، رکن دوم وجود یک پلیس مسلمان، مقتدر و با ایمان که تقویت بعد جسمانی است، تقویت شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان داشت: پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز هم نیاز به تقویت بنیه معنوی و اخلاقی دارد، هم نیازمند تقویت بعد جسمانی است.

ناظری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: مأموریت پلیس در منظر مردم بوده و تنها سازمانی است که تمام مأموریت آن در منظر و جلوی چشم مردم است و پلیس آبروی کشور است؛ البته پلیس مقتدری که با مروت و مهربان است و خوشبختانه در شرق استان تهران نیز این‌چنین پلیسی مشغول خدمت به مردم ولایتمدار این منطقه است.

وی از همسران کارکنان نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: آنان با صبوری و گذشت خود، کارکنان این نهاد  را در اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های سنگین در تشکیلات عظیم نیروی انتظامی یاری می‌کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: کارکنان نیروی انتظامی به دلیل حضورشان در مأموریت‌های مختلف در بسیاری از مواقع نمی‌توانند کنار خانواده و فرزندان خود باشند و در مراسم ماه محرم بسیاری از فرزندان این کارکنان از گرفتن دست پدرانشان در میان هیأت‌ها محروم بودند که این مهم جای قدردانی و سپاس دارد.