- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

عطرافشانی حرم امامزاده جعفر(ع) پیشوا به روایت تصویر

به گزارش ندای وارنا؛ [1]داوود علی پوریان گفت در خصوص برگزاری‌ اردوی پیش فصل در ورامین اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که پس از سال ها یکی از شهرستان های استان تهران دارای تیم والیبال نشسته است و در این خصوص از شورای شهر و شهرداری باشگاه فرهنگی ورزشی ورامین تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اردوی ۳ روزه این تیم گفت: ما اولین تیمی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم و این تمرینات نیز در هفته های اینده ادامه خواهد داشت و امیدواریم به آمادگی لازمی که مد نظر سرمربی است برسیم.

علی پوریان در ادامه با بیان اینکه امسال بر خلاف سال های گذشته کار تیم سخت تر است افزود: از ۷ تیم موجود ۴ تیم خیلی خوب کار می کنند و ملی پوش دارند لذا امیدواریم با تمرینات صورت گرفته نتیجه ای را که شایسته تیم و باشگاه است را به دست بیاوریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشور بیان داشت: لیگ امسال ۷ تیمه است و تیم شهرداری ورامین از ۳ بازیکن ملی پوش و یک لیبری ملی پوش بهره مند می باشد و بقیه بازیکان از ملی پوش های سابق هستند.

وی در خصوص بازیکنان تیم های دیگر لیگ نیز اظهار داشت: بقیه تیم ها نیز از ملی پوش برخوردار هستند مخصوصا تیم ماشین سازی تبریز و هیات گلستان و بهزیستی مازندران که ۲ سال نتیجه قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کرده و ما امیدواریم که تیم ما نتیجه ای که سال قبل داشت را باز به دست بیاورد و از این لحاظ به دست آوردن نتیجه قهرمانی برای ما بسیار اهمیت دارد .

پوریان در رابطه با والیبال نشسته نیز گفت: ما ملی پوش های بسیار خوبی در والیبال نشسته داشته ایم مثل بیگدلی و خالقی و اولایی که امیدواریم همچنان این نمونه ها را داشته باشیم.

کاپیتان تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین افزود: امیدواریم برای بازی هایی که در ورامین است و از ۸ آذرماه این مسابقات آغاز می شود تماشاگران به خوبی حاضر شوند و در والیبال نشسته نیز با استفاده از بازیکنان نتیجه خوبی بگیریم چرا که حمایت تماشاچی ها و هواداران یکی از بزرگترین عوامل موفقیت بازیکنان محسوب می شود.

منبع :مهر

انتهای پیام/