- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

عیادت فرماندار پیشوا از جانباز ۷۰ درصد

به گزارش ندای وارنا, [1]حسین عباسی که توسط شیرزاد یعقوبی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری پیشوا و رئیس و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان همراهی می شد،  با حضور در منزل عبدالرضا خوانساری جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی، از وی عیادت کرد.

عباسی این دیدار را سرشار از عطر حماسه و ایثار دانست و گفت: کسانی که مدال افتخار جانبازی را بر گردن خود آویخته اند در واقع بازگشتگان راه شهادت هستند که به مشیت الهی در این دنیا مانده اند تا به ما و دیگر نسل ها درس ایثار و مقاومت بیاموزند و چراغ راهی برای پیشبرد راه اسلام و انقلاب باشند.

وی بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب بارها با کلام نورانی خود جانبازان را مورد تفقد قرار دادند و رهبر معظم انقلاب نیز از جانبازان به عنوان یادگاران آزمایش های بزرگ ملی یاد کرده اند و بر ما واجب است که آنان را به عنوان شهدای زنده و الگوهای فداکاری و مقاومت ارج نهیم.

فرماندار پیشوا تکریم همسران جانبازان را ضروری دانست و گفت: همسران جانبازان با صبر و شکیبایی و با اتکاء به خداوند متعال این راه سخت را همپای جانبازان طی نموده اند و به پشتوانه مراقبت های آنان است که جانبازان مسئولیت سنگین خویش را در جامعه به خوبی انجام می دهند.

عباسی دعای خیر جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را در شروع خدمت خود به مردم پیشوا، پشتوانه محکمی برای توفیق و موفقیت دانست و بیان کرد:  باور قلبی دارم که دعای خیر این قشر می تواند مسیرهای سخت را هموار، گره های کور را باز و مشکلات را مرتفع نماید.

فرماندار پیشوا در ادامه این دیدار، در جریان مسائل و روند درمانی این جانباز والامقام قرار گرفت.

گفتنی است، عبدالرضا خوانساری در سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس دچار ضایعه نخاع گردنی شد و به مقام جانبازی نائل آمد.

منبع : مهر

انتهای پیام/