- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

فاز اول استادیوم ۵هزار نفری پیشوا تا پایان سال جاری افتتاح می شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]رضا گل محمدی صبح سه شنبه در دیدار با حسین عباسی، فرماندار پیشوا، حضور فرماندار در اداره کل را نشان از دغدغه خاطر و جدیت وی در حوزه جوانان و بخش ورزش و قابل ستایش دانست و اظهار داشت: با توجه به شناختی که از پیشوا داشتیم و با پیگیری های رئیس اداره ورزش این شهرستان در سال گذشته و ۶ ماهه اول سالجاری برخی پروژه ها شروع بکار و تکمیل شد.

گل محمدی افزود: در بحث ماده ۸۸ اماکن ورزشی و تعمیر و تجهیز و خصوصا تعویض کفپوش اماکن که سالها ورزشکاران از آن رنج می بردند نهایت همکاری و مساعدت با پیشوا انجام شده است که امیدواریم با تکمیل الباقی پروژه های در دست اقدام، سال ۹۸ سال شکوفایی ورزش این منطقه باشد و اعلام می کنم از جوانان غیور و ورزشکاران این شهرستان همه جانبه حمایت خواهم داشت.

در این نشست مقرر شد پروژه احداث زورخانه ورزشی از محل اعتبارات استانی با اولویت وتخصیص اعتبار تکمیل و با توجه به مصوبه شورای برنامه ریزی استان از محل ماده ۲۷، پروژه سالن سردار جنگل و مجموعه ۱۵ خرداد به شهرداری و پروژه های سالن طارندبالا و سرگل به دهیاری ها واگذار شود.

همچنین مقرر شد زمین ورزش روستای یوسف رضا با حق بهره برداری طبق مقررات به دهیاری واگذار و زمین ورزش قلعه نوهاشم آباد نیز پس از انجام زیرسازی استاندارد، فنس کشی و نصب سیستم روشنایی توسط شهرداری، از طریق اداره کل و از محل اعتبارات ملی به زمین چمن مصنوعی تجهیز شود.

گفتنی است که در این نشست در خصوص استادیوم ۵ هزار نفری پیشوا نیز گفت و گو و مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان به منظور افتتاح فاز اول آن تا پایان سالجاری پیگیری های لازم را انجام دهد