- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

فرمانداری قرچک به هیچ‌وجه له یا علیه کاندیداهای انتخابات وارد عمل نخواهد شد

بهمن خطیبی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با شهرستان قرچک به ریاست حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری با تسلیت ایام فاطمیه، شهادت سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و شهیدان سانحه هوایی گفت: با توجه به تأکیدات وزارت کشور و حساسیت استان تهران در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بطور مرتب جلسات استانی و شهرستانی درخصوص برگزاری انتخابات برگزار شده است.

وی افزود: همچنین درخصوص کمبودها و کاستی ها و اشتراک تجربیات، ارتباط ما بطور مرتب با ستاد انتخابات استان تهران برقرار است و همچنین آخرین قوانین و دستورالعمل ها برای اجرا پیگیری می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با تقدیر از همراهی اعضای ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: از اوایل تیرماه جلسات کمیته هماهنگی برگزاری انتخابات در شهرستان قرچک برگزار شده و تا کنون ۱۲ جلسه در شهرستان تشکیل شده و امور بر اساس برنامه زمان بندی پیش می رود.

وی ادامه داد: هیأت اجرایی انتخابات در شهرستان نیز بر اساس زمان بندی با هماهنگی صورت گرفته تشکیل شد و هشت نفر از معتمدین انتخاب شدند و اکنون در حال انجام وظایف هستند.

خطیبی به برگزاری جلسات هم اندیشی با گروه های مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: همایش رأی اولی ها در قرچک برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات در شهرستان قرچک اضافه کرد: ۱۳۹ شعبه ثبت نام و اخذ رأی در دوم اسفندماه آرای مردم را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۱۱۴ شعبه شهری و ۲۵ شعبه مختص مناطق روستایی است که از مجموع شعبات دو شعبه سیار است.

وی گفت: مشارکت مردم قرچک همیشه در انتخابات ادوار گذشته بالا بوده است.

خطیبی با بیان اینکه با هیچ کاندیدایی عهد نبستیم و اجرای مرّ قانون را مورد تأکید قرار داده ایم، افزود: هماهنگی، وحدت و همدلی بین نیروهای اجرایی و نظارت انتخابات رقم خورده و تا کنون بدون هیچ مشکلی امور پیش رفته است.

فرماندار قرچک اظهار داشت: طرح امنیتی انتخابات تهیه شده است و برای ابلاغ و اجرا مصوب می‌شود.