- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

فریاد لبیک(یا حسین) در شب عاشورا

به گزارش ندای وارنا؛ [1] رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نظر به اینکه عزاداری سیدالشهدا(ع) در محرم امسال ویژگیهای خاص خود را دارد لازم است مردم عزادار ایران  در یک حرکت سراسری  پیوند عاشورایی خود با اهلبیت(ع) را به نمایش بگذارند لذا راس ساعت ۲۱ شب عاشورا فریاد “لبیک یا حسین” در سراسر کشور طنین انداز خواهد شد.
محمودی ضمن تقدیر و سپاس از ائمه  جمعه و جماعات، هیئات عزاداری ، مساجد و پایگاههای بسیج و وبوستانهای استان تهران بخاطر اهتمام به عزاداری حسینی از آنان خواست در این حرکت معنوی وانقلابی با شور وشعور هرچه تمامتر حضور پیدا کنند.
وی افزود: مساجد، بقاع متبرکه ، حسینیه ها، فرهنگسراها و سایر مراکز با پخش مداحی از شبکه های رسانه خاصه رادیو محرم  در شکوه این حرکت معنوی مشارکت خواهند کرد.
وی همچنین از پایگاههای بسیج و هیئتها خواست با راه اندازی حسینیه سیار  با ماشینهای صوت در مناطق مختلف شهری در این امر الهی مشارکت داشته باشند.
محمودی افزود: از پیشگاه خداوند متعال و اولیائش خاص امام حسین(ع) می خواهیم  به برکت این عزاداریها بلا وبیماری را دفع و رفع و بیماران را شفا عنایت فرماید.