- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

فعالیت اصناف بدون مجوز در ورامین متوقف می شود

به گزارش ندای وارنا، [1] سید عباس میری، با بیان این که بسیاری از اتحادیه های صنفی به دلیل عدم پرداخت حق عضویت اصناف در آن اتحادیه با مشکلات مالی فراوان مواجه هستند، اضافه کرد: با تمام اصنافی که حق عضویت پرداخت نکرده اند برخورد خواهد شد.

وی از اجرای طرح های حمایتی مانند بیمه درمانی، بیمه شخص ثالث، بیمه تکمیلی و بیمه حوادث برای اصناف شهرستان ورامین خبر داد و گفت: برنامه های خوبی در جهت رفاه حال اصناف داریم که در سال ۹۶ اجرایی خواهند شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به فعالیت برخی اصناف بدون مجوز گفت: از آنجایی که فعالیتهای برخی افراد بدون مجوز و پروانه کسب در حوزه های مختلف سبب ایجاد خسارات مالی فراوان برای مردم شده و در صورت بروز مشکلات هیچکس پاسخگو نیست، لذا نسبت به برخورد با اصناف بدون جواز کسب برخورد خواهیم کرد و تیم های نظارتی و بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه ها بر این موضوعات اشراف کامل دارند.

وی به «مهر» تاکید کرد: از فعالیت اصناف بدون مجوز در سطح شهرستان ممانعت به عمل خواهد آمد.

میری افزود: پی گیری موثر و مثمر ثمر در خصوص رفع مشکلات اعضای اتحادیه در ادارات مختلف مانند شهرداری ،بیمه و دارایی از دیگر برنامه های این اتحادیه است و به دنبال رایزنی برای حل این مشکلات هستیم .