- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

فوت راننده پراید در اثر برخورد با تیر چراغ برق در اتوبان تهران قم

به گزارش ندای وارنا؛ [1]سید جلال ملکی در گفت با اعلام خبر حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران – قم که خارج از محدوده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران رخ داده بود اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۵ و ۴ دقیقه عصر روز دوشنبه رخ داده است که طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران و ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام می شود.

ملکی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه مشاهده می کنند که یک دستگاه خودرو سواری پراید با ۲ نفر سرنشین به هنگام حرکت به لاین نامشخصی از مسیر حرکت منحرف شده و با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه به شدت برخورد کرده و خودرو دچار خسارت هایی شده است.

وی با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان نفر سرنشین که یک خانم حدودا ۲۵ ساله و دچار مصدومیت شده، از خودرو خارج شده بود گفت: راننده که یک مرد ۳۰ ساله بوده در وضعیت خطرناکی در خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرده و با برش قطعات خودرو فرد را خارج کردند اما متاسفانه فرد جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه برای بررسی بیشتر محل حادثه را به عوامل راهور تحویل دادند و در ساعت ۱۵ و ۲۳ دقیقه عملیات به پایان رسید.

منبع :مهر

انتهای پیام/