- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

قرچک تا ۳ سال آینده بزرگ ترین برند اقتصادی استان تهران می شود

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از مهر،  مسعود مرسل‌پور پیش از ظهر شنبه ۲۲ مهر ۹۶ در دیدار با محمدحسین مقیمی، استاندار تهران طی سخنانی گفت: مسئولان شهرستان قرچک با اتحاد و هم دلی در جهت پیشرفت این شهرستان گام برداشتند، در ۲.۵ سال گذشته با تایید رییس اداره اطلاعات قرچک، کارمند و مدیر مجرم در قرچک نداشتیم.

وی اضافه کرد:سلامت اجرایی ادارات قرچک توسط دستگاه‌های مربوط، سازمان بازرسی و حراست ادارات کل مورد ارزیابی قرار گرفته و قریب ۹۵ درصد از ادارات در تکریم ارباب‌رجوع رتبه بسیار خوب به دست آورده‌اند.

فرماندار قرچک سپس بر ایجاد امنیت و آرامش مردم این شهرستان تاکید کرد و گفت: در خصوص جرائم خشن در شهرستان، سه مورد منجر به فوت داشتیم که در همان ساعت‌های ابتدایی، مجرم را دستگیر کرده‌اند و این موفقیت با همکاری و هم‌دلی دستگاه‌های امنیتی و نظامی حاصل شده است. و اکنون در قرچک، هیچ معضل امنیتی نداریم و سرقت های خرد این شهرستان نیز کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان این که قرچک تا ۳ سال آینده بزرگ ترین برند اقتصادی استان تهران می شود، گفت: نزدیکی قرچک به تهران و نیز نیروی کار جوان این شهرستان سبب سرمایه گذاری های قابل ملاحظه ای در قرچک شده است.

مرسلپور کاهش معضلات و ناهنجاری های اجتماعی قرچک را مورد اشاره قرار داد و گفت: با برگزاری کارگاه های مشاوره متعدد توانسته ایم، به این مهم دست یابیم.