- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

قرچک صاحب تیم فوتسال در لیگ یک کشور شد

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف در این خصوص بابیان اینکه قرچک مهد فوتسال کشور است، گفت: با خرید امتیاز این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک فوتسال کشور که به زودی آغاز می‌شود، قرچک بعد از یک سال دوری از این رقابت‌ها، این تیم در سطح اول رقابت‌های فوتسال کشور به میدان می‌رود.

وی افزود: با فعالیت تیم فوتسال با نام شهرداری قرچک برند مدیریت شهری در سطح کشور مطرح می‌شود و اولویت اصلی ما استفاده از بازیکنان بومی و حرفه‌ای در این تیم است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: طبق قول‌هایی که به علاقه‌مندان فوتسال در شهرستان قرچک داده بودیم، امتیاز تیم فوتسال لیگ یک خریداری شد و بار دیگر شور و هیجان این رشته ورزشی محبوب در قرچک داغ‌تر خواهد شد.

خرمی شریف گفت: شهرستان قرچک از دیرباز در رشته ورزشی فوتسال حرف اول کشور را می‌زد و چندین بازیکن فوتسال مطرح قرچکی داریم که به دلیل عدم وجود تیم در این شهرستان ‌هم اکنون در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند و سعی‌مان در این است که این بازیکنان به خانه بازگردند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با این حرکت دل هواداران فوتسال در قرچک را شاد کنیم، افزود: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که تیمی پرقدرت برای این رقابت‌ها آماده کنیم و به علاقه‌مندان فوتسال در قرچک قول می‌دهیم که این تیم با بازی‌های خوب در این دوره از رقابت‌ها بتواند سال آینده در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال حضورداشته باشد.

این مدیر شهری در پایان در هواداران فوتسال درخواست کرد از تیم شهرداری حمایت همه‌جانبه داشته باشند تا ما بتوانیم رتبه‌های خوبی کسب نماییم.

گفتنی است، به زودی مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور به میزبانی هیئت فوتبال کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام