- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

قیمت ۸۰ قلم کالای اساسی به صورت روزانه در ورامین کنترل می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین کاغذلوروز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: امروز همدلی و همراهی مردم و مسئولان شهرستان ورامین در رفع مشکلات جامعه به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا، قابل مشاهده و برای همگان ملموس است و آرامش امروز جامعه ناشی از این همراهی است.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت با همراهی تمامی کسبه شهرستان، شرایط مناسبی را در بازار مصرف شهرستان رقم زده‌اند و ثبات قیمت‌ها و تأمین تمامی کالاهای مورد نیاز، خروجی این همدلی و همراهی مسئولانه افراد جامعه است.

وی تصریح کرد: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها توسط برخی از افراد سودجو، قیمت ۸۰ قلم کالای اساسی و موجودی انبارهای شهرستان به صورت روزانه کنترل می‌شود.

کاغذلو با تأکید بر لزوم رفع مشکلات صاحبان صنایع گفت: کرونا نباید بهانه ای برای معطل ماندن صاحبان صنایع باشد بلکه باید با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌ و در صورت نیاز استفاده از توان استان، مشکلات آنان در زمانی کمتر از قبل برطرف شود.

وی اظهار کرد: بیشترین مشکل صاحبان صنایع در حوزه مالیات، تأمین اجتماعی و تسهیلات بانکی است که با استفاده از قوانین و دستورالعمل‌های موجود تلاش می‌شود این مشکلات در خود شهرستان برطرف شود.

فرماندار ورامین گفت: رفع مشکلات کشاورزان و صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی و خارج از شهرک‌ها اولویت شهرستان است و تمامی دستگاه‌ها موظفند تا با استفاده از اختیاراتی که قانون به آن ها داده، این مشکلات را رفع کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد مشکلات صاحبان صنایع که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ورامین ارائه شده رفع و آن بخش از مشکلات که در حوزه اختیارات شهرستان نیست، به ستاد استانی ارجاع داده شده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.