- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

لزوم تأمین زیرساخت فرهنگی و اختصاص بخشی از فضاهابه هنرمندان قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ بهروز مشتاق پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار قرچک ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت انجمن های فرهنگی و هنری این شهرستان خواستار تسریع در تأمین زیرساخت های فرهنگی و اختصاص بخشی از فضاها به هنرمندان شد.

مشتاق گفت: قرچک پتانسیل خوبی در حوزه های مختلف هنری از جمله نمایش، موسیقی، شعر و ادبیات، عکس، خوشنویسی و … دارد اما نبود امکانات اولیه ضربه بزرگی به بدنه فرهنگ و هنر وارد می کند.

وی با تأکید بر این نکته که تلاش می شود از ظرفیت های سایر دستگاه های شهرستانی نیز استفاده شود، گفت: برای توسعه و رشد فرهنگی شهرستان نیازمند همکاری و همدلی هستیم و در این راستا سالن چند منظوره ولایت کمک خوبی به اعتلای فرهنگ و هنر منطقه خواهد کرد و هنرمندان به جد و بنا به انتظارات بحق می خواهند این مکان هر چه سریعتر در اختیار آنها قرار گیرد.

مشتاق با اشاره به این نکته که شهرستان قرچک از ظرفیت های مناسب فرهنگی و هنری برخوردار است، اظهار داشت: شهرستان قرچک استعداد و توانمندی مناسبی در حوزه فرهنگ و هنر دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد قرچک افزود: امروز شهرستان قرچک در برخی هنرها نظیر نمایش و شعر در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد و تلاش داریم تا با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های موجود شهرستانی، تعالی و رشد فرهنگی و هنری قرچک را ایجاد کنیم و استعداد و توانمندی این شهرستان را به هنر دوستان و علاقه مندان به فرهنگ نشان دهیم.