- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

لزوم نظارت بیشتر بر پروژه‌های عمرانی پیشوا با هدف پیشگیری از هدررفت منابع

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  حسین عباسی در آیین معارفه معاون جدید فنی و امور عمرانی فرمانداری اظهار داشت: با توجه به پیشتازی مردم پیشوا در پیروزی انقلاب اسلامی و وجود امامزاده، خدمت در این شهرستان علاوه بر بعد مادی، از پشتیبانی معنوی  نیز برخوردار است و انشاءالله با تلاش شبانه‌روزی از عهده مسئولیت برآمده و در پیشگاه خداوند و مردم سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه فنی و عمرانی حیطه فعالیت و تنوع کاری بسیار گسترده‌ای دارد، افزود: با توجه به اهتمام ویژه دولت در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمران شهر و روستاها صورت گرفته که در گوشه گوشه شهرستان مشهود و اثرگذار است.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: راهبری و ریل‌گذاری امورات آبادانی شهر و روستا، نظارت بر عملکرد شهرداری و دهیاری‌ها و ساماندهی همه فعالیت‌های عمرانی از وظایف مهم این معاونت است.

عباسی گفت: طی طول دو سال گذشته کارهای عمرانی بسیاری در شهرستان آغاز شده که بخشی از آنها به نتیجه رسیده و بخشی نیاز به پیگیری‌های بیشتر و تسریع دارد.

وی تصریح کرد: در برخی حوزه‌های زیرساختی با وجود گذشت ۱۰ سال از مستقل شدن شهرستان، همچنان نواقصی وجود دارد که رفع آنها همت ویژه‌ای را می‌طلبد.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: باید با فعال کردن کمیته‌های ذیل معاونت فنی و عمرانی، نظارت بیشتری بر عملکرد ادارات و نهادهای مرتبط داشته و از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

وی گفت: با توجه به نیازسنجی صورت‌گرفته و با بهره‌گیری از توانمندی همه ارگان‌ها، باید اقدامات جدید و اثرگذاری در حوزه عمران شهری و روستایی انجام شود.

عباسی خاطرنشان کرد: در حوزه مقاوم‌سازی و ستاد بازآفرینی شهری، فعالیت‌های در دست اقدام باید تداوم داشته و جهشی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وی گفت: احداث بیمارستان یکی از نیازهای اصلی شهرستان در حوزه زیرساختی و عمرانی بوده که قرار است به زودی در جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت بهداشت و مدیران استانی تعیین تکلیف شود.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: ساخت فرهنگسرا، تامین روشنایی کمربندی، مقاوم سازی بافت فرسوده، طرح هادی روستاها، سایت اداری، مبلمان شهری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه پل‌های راه‌آهن، شناسایی و رفع نقاط حاثه‌خیز، جنگل کاری و … از مسائلی است که باید در اولویت معاونت عمرانی قرار گیرد.

عباسی گفت: کاستی‌های موجود در بخش‌های مختلف با کمک، مشورت، همدلی و هم‌افزایی برطرف و در سال ۹۹ فرصت‌های بی‌نظیری برای پیشرفت شهرستان خلق خواهد شد.

انتهای پیام/ف