- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

لزوم همکاری شهرک‌های صنعتی استان تهران جهت اجرای مراسمهای دهه فجر

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح شنبه در دیدار با مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: روحیه جهادی شما برای مدیران باید مثال زدنی باشد، شما جز آن دسته از مسئولانی هستید که کمتر پشت میز هستند و همیشه دنبال برطرف کردن مشکلات مردم بوده اید که این روحیه جهادی شما باید به مردم اعلام شود.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند و در همین اوضاع بد اقتصادی و تحریم‌ها نیز مسئولان انقلابی و جهادی را بشناسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آنقدر تا هم اکنون برکت داشته است که نمی‌توانیم آن را توصیف کنیم، همه کارخانجات و شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان تهران باید برای دهه فجر انقلاب اسلامی سنگ تمام بگذارند.

محمودی یادآور شد: در کارهای صنعتی و تولیدی روحیه فرهنگی بسیار زیبا و دلنشین است که خوشبختانه در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان تهران این کار باقوت در حال انجام است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: امروزه همه باید در جبهه جنگ اقتصادی و فرهنگی حضور داشته باشند، مسئولان باید جهادی پای کار بیایند، چرا که هر چقدر به این موضوع اهمیت و بهای بیشتری داده شود به همان میزان شاهد عقب نشینی دشمن خواهیم بود.