- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

مجمع خیرین امنیت‌ساز در پیشوا تشکیل می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  حسین عباسی در نشست هم‌اندیشی مشارکت عمومی در توسعه نظم و امنیت شهرستان بیان داشت: مردم پیشوا با پیشتازی در قیام ۱۵ خرداد نقش اثرگذاری در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته و بعد از آن هم با حضور در صحنه‌های مختلف همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند.

وی افزود: اقدامات خیرین شهرستان پیشوا در زمینه احداث مدرسه و مراکز فرهنگی و آموزشی و همچنین در بخش سلامت بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده و باید به سایر بخش‌ها نیز تعمیم یابد.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: توان دولت در ایجاد زیرساخت‌های امنیتی محدود است و در این زمینه نیاز به حضور و مشارکت خیرین و افراد توانمند و سازمان‌های مردم‌نهاد برای تقویت و ارتقای کمی و کیفی اقدامات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل مجمع خیرین امنیت‌ساز در پیشوا یک ضرورت است که با تجمیع ظرفیت‌ها، موجبات ارتقای سطح امنیت در شهرستان را فراهم می‌کند.

عباسی افزود: در این زمینه اساسنامه و مقدمات کار فراهم شده و نیاز به حضور فعال و جدی خیران محترم در تکمیل فرآیندهای ساختاری است.

وی گفت: هر اقدامی برای اثربخشی مستلزم ایجاد تشکیلات و حرکت نظام‌مند است و مشارکت مردمی در توسعه و تقویت امنیت شهرستان نیز به تدریج و با هم‌افزایی همه مجموعه‌ها محقق خواهد شد.