- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

محور برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ورامین روشنگری نسل جوان است

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین کاغذلو عصر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان که در محل آموزش و پرورش ورامین و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: تبعید امام راحل، به شهادت رسیدن جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، ۳ واقعه مهمی است که باید به درستی تبیین و علل شکل گیری آن برای نسل جوان عنوان شود.

وی افزود: به شهادت رسیدن جمعی از دانش آموزان توسط عمال رژیم ستم شاهی، اوج وفاداری و شناخت نسل جوان از انقلاب و مقابله با ظلم و ستم را ثابت کرد، ارزشی که حتی در زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس خود را به نمایش گذاشت و هزاران دانش آموز جان خود را برای دفاع از کیان کشور، تقدیم اسلام کردند.

کاغذلو گفت : این که امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند به دلیل شناخت ایشان از عمق خباثت و دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی بود، تفکری که امروز نیز دلتمردان آمریکا آن را دنبال می کنند و تلاش دارند تا با اعمال تحریم در روز ۱۳ آبان، ارزش های این روز را تحت الشعاع قرار دهند.

وی تأکید کرد: مردمی که در طول دوران انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبان ارزش های انقلاب بوده اند امروز نیز باید با حفظ هوشیاری، در برابر تصمیمات خصمانه دشمن در روز ۱۳ آبان ایستادگی کرده و ثابت کنند که همواره پای آرمان های خود ایستاده اند.

سرپرست فرمانداری ورامین افزود : مهمترین اولویت برنامه های ۱۳ آبان باید به روشنگری و انتقال ارزش های اسلامی به نسل جوان باشد چرا که این مهم می توان گام های جوانان و آینده سازان کشور را در مقابله با دشمنان استوارتر کند.

وی گفت : دشمن تلاش دارد تا با استفاده از فضای پرالتهاب مجازی، این دروغ را القا کند که انقلاب و نظام نتوانسته کاری برای کشور انجام دهد لذا همگان وظیفه دارند تا دستاوردهای انقلاب را در حوزه های مختلف بیان کنند.

منبع :مهر

انتهای پیام/