- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

محور ورامین پیشوا و شریف آباد تا پایان سال تامین روشنایی می شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین عباسی ظهر سه شنبه در جلسه ای که به منظور هماهنگی در خصوص تامین روشنایی محور ورامین، پیشوا و شریف آباد، و  با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: حدود ۵ کیلومتر از کمربندی ۲۷ کیلومتری ورامین-پیشوا-شریف آباد تامین روشنایی شده و ۲۲ کیلومتر باقیمانده فاقد روشنایی است که در حوزه مسئولیتی شهرداری ها و راهداری های ۳ شهرستان واقع شده است.

عباسی افزود: این محور یکی از محورهای مهم مواصلاتی است که به دلایل مختلفی تاکنون تامین روشنایی نشده بود و این در حالی است که ترددهای فراوانی در این مسیر انجام می گیرد و نبود روشنایی خطرات جدی را متوجه رانندگان خودروهای سبک و سنگین می کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه و نگاه وسیع مدیران استانی، بهترین فرصت فراهم آمده تا با یک تصمیم قاطع و عملیاتی، این پروژه وارد مرحله اجرایی شده و این مطالبه و نیاز دیرینه مردم به نحو مطلوبی پاسخ داده شود.

بر اساس این گزارش، محور مواصلاتی ورامین-پیشوا- پاکدشت(شریف آباد) تا پایان سال جاری به همت فرمانداری ها و شهرداری های این سه شهرستان، اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای و شرکت توزیع برق استان تهران تامین روشنایی خواهد شد.

گفتنی است که این جلسه با حضور عباسی و کاغذلو فرمانداران پیشوا و ورامین، خراسانی مدیرکل دفتر فنی استانداری، نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، تیموری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران، جعفری و یعقوبی معاونین فرماندار، حسینی بخشدار جلیل آباد، امیری و دهقان شهرداران پیشوا و ورامین، مهدیزاده رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا، قمی معاون امور عمرانی فرماندار پاکدشت، معاون شهردار پاکدشت و جمع دیگری از مسئولان سه شهرستان پیشوا، ورامین و پاکدشت در فرمانداری پیشوا برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد