- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

محیط دادگاه و محاکم قضایی باید شرایط تخصصی و ویژه داشته باشد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]صبح شنبه نوروز کهزادی، در افتتاحیه ساختمان جدید قضایی بخش جوادآباد، طی سخنانی گفت: طرح های مناسبی برای ساختمان های قضایی همچون بخش جوادآباد با دستور ریاست قوه قضاییه افتتاح شده و یا در حال ساخت است.

وی بیان کرد: محیط دادگاه و محاکم قضایی با ید شرایط خاص و تخصصی خود را داشته باشد و با دیگر محیط ها متفاوت و یک محیط قضایی باشد که این محیط پیش از این در بخش جوادآباد وجود نداشت، اما خوشبختانه اکنون یک محیط قضایی، امنیتی در بخش جوادآباد با کمک مقامات کشوری و استانی احداث شد، که امروز افتتاح می شود.

مراسم افتتاحیه ساختمان جدید واحد قضایی بخش جواد آباد امروز شنبه ۲۴ آذرماه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ساختمان جدید قضایی بخش جوادآباد، صبح شنبه و در راستای برنامه‌های عمرانی دادگستری کل استان تهران و با هدف بهبود شرایط خدمت رسانی شایسته به مراجعین واحدهای قضایی، با حضور نوروز کهزادی، معاون مالی و پشتیبانی قوه قضائیه، غلامحسین اسماعیلی، رییس کل دادگستری استان تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، محمد حیدری بخشدار جوادآباد و مسئولان شهرستان ورامین افتتاح شد.

شایان ذکر است در این مراسم جمعی از معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران و مسئولین محلی و عموم شهروندان نیز حضور داشتند.

منبع :مهر

انتهای پیام/