- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

مدیران ادارات پیشوا به تحقق جایگاه واقعی روابط عمومی کمک نمایند

به گزارش ندای وارنا؛ [1] حسین عباسی در نشست با اعضای هیات رییسه شورای روابط عمومی ها اظهار داشت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها موتور محرکه روابط عمومی ادارات است و از اعضای این شورا انتظارات و توقع بیشتری داریم.

وی افزود: اقدامات و خدمات دولت باید به درستی اطلاع‌رسانی شود و هرگونه ضعف در این حوزه عملکرد دستگاه‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه باید جایگاه مشورتی روابط عمومی در هر سازمان تقویت شود، گفت: روابط عمومی‌ها باید ابتکار عمل داشته باشند و با هم‌افزایی و بکارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف مجموعه خود حرکت کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه هنر مدیریتی روابط عمومی در مواجهه با محدودیت‌ها و کاستی‌ها مشهود می‌شود، افزود: نوآوری و تحول‌‌‌‌، به‌روز بودن و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی باید سرلوحه کار یک روابط عمومی پویا و هوشمند باشد.

عباسی با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه و اهمیت حوزه روابط عمومی در سازمان، گفت: مدیران ادارات باید اهمیت حوزه اطلاع‌رسانی را درک کرده و با فراهم کردن امکانات و نگاه حمایتی به تحقق جایگاه واقعی روابط عمومی کمک نمایند.

وی بیان کرد: آموزش به عنوان عامل مهم ارتقای توانایی‌های فردی و گروهی در دستور کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه امروزه مردم از فضای حقیقی به فضای مجازی کوچ کرده اند، افزود: روابط عمومی ها باید با عملکرد مطلوب و پاسخگویی به موقع از ایجاد حواشی و شایعات جلوگیری کنند.

عباسی تصریح کرد: همراهی و تعامل با خبرنگاران به عنوان بازوی توانای روابط عمومی به تحقق برنامه‌ها و اهداف مورد نظر کمک خواهد کرد و باید مورد توجه قرار گیرد.