- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

مدیران قرچک با سفارش و توصیه دیگران انتخاب نمی شوند

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از مهر، مسعود مرسلپور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ملاک انتخاب مدیران در شهرستان قرچک بر چهار اصل، اعتقاد واقعی به نظام و رهبری معظم انقلاب، دلبستگی و علاقمندی به دولت، سلامت، سرعت، دقت و تسهیل در جهت خدمت به مردم و پرهیز از تفرقه افکنی است.

وی افزود: از این رو مدیران می بایست این موارد که لازم و ملزوم یکدیگر هستند را مد نظر و ملاک قرار دهند و بدانند انتخاب مدیران جدید و یا تغییر در مدیریت های برخی ادارات بر این اساس انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان داشت: مساله مهم در انتخاب مدیر با عشق به نظام و علاقمندی به سیاق و روش اجرائی دولت و با تلاش وافر در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کند و وابستگی وی به فرد، دسته و یا گروهی خاص نمی تواند باعث شود که ما ۴ عامل فوق را در نظر نگیریم.

مرسلپور خاطر نشان کرد: افرادی که توان اجرایی یا عملیاتی در جهت رفع مشکل مردم ندارند، گمان نکنند با انتساب به افراد مختلف و دارای نفوذ و یا جریان و گروه خاص می توانند بر مسند ریاست بنشینند، مدیران قرچک با سفارش و توصیه دیگران انتخاب نمی شوند.

وی گفت: انتخاب مدیران تنها بر اساس شایستگی های مدیریتی و اجرایی صورت خواهد پذیرفت، افرادی می بایست به مردم خدمت کنند که خدمتگذار به مردم و وفادار به دولت باشند.

وی اظهارداشت: از عزیزانی که قصد شفاعت و سفارش برخی مدیران را دارند و یا به طور غیر مستقیم و از شیوه های مختلف سعی در حمایت از برخی افراد دارند، می خواهم که در نظر بگیرند که بدون چهار اصل فوق، مدیریت نمی تواند برای مردم مفید واقع شود.