- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

مدیریت شهری ورامین در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد

به گزارش  ندای وارنا، علی حیدریان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری اظهار داشت: اگر فعالیت و تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران نباشد، مردم به خوبی متوجه خدمت های نظام اسلامی نمی شوند.

شهردار ورامین با تأکید بر این نکته که کار اصحاب رسانه عشق و علاقه می خواهد، افزود: خبرنگاری یک عشق محسوب می شود و همواره مشاهده می کنیم که اصحاب رسانه قبل از مسئولان و مدیران در صحنه و میدان حضور دارند.

وی با اشاره به مشارکت مردم ورامین در برگزاری مراسم اربعین در کربلای معلی ادامه داد: دوسال است که شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین با کمک های مردمی در برگزاری مراسم اربعین مشارکت داشته که مبلغ جزئی از این فعالیت توسط مدیریت شهری پرداخت می شود.

حیدریان اضافه کرد: در سال گذشته از سوی شهرداری و شورای اسلامی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای برگزاری مراسم اربعین هزینه شد و قسمت عمده ای از هزینه ها توسط کمک های مردمی تأمین گردید.

شهردار ورامین با اشاره به شرایط سخت شهرداری در سال جاری گفت: شهرداری از نظر اقتصادی در شرایط سخت و دشواری به سر می برد و چرخ مدیریت شهری به سختی می چرخد.

وی بیان داشت: ۲۰ سال در رده های مختلف شهرداری مشغول به فعالیت بودم اما هیچ سالی را به سختی و دشواری سال جاری ندیده ام اما با توجه به تمامی مشکلات مالی، عملیات عمرانی در مناطق مختلف شهری دنبال می شود.

شهردار ورامین یادآور شد: در ماه گذشته تنها دو پروانه ساخت از سوی شهرداری ورامین صادر شده، در حالی که مدیریت شهری ماهیانه سه میلیارد تومان حقوق پرداخت می کند.