- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

مرگ بر آمریکا هرگز فراموش نخواهد شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های  نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: فرایند انتقال جامعه بیمار، بد عهد، رفاه طلب، ذلیل و ترسو به جامعه سالم، بیدار و قدرتمند بصیرت و آگاهی،اطاعت عملی ، استقامت واطاعت نه فقط مالی و کم هزینه تا پای جان است.

وی گفت: بزرگترین برکت و خیر انقلاب اسلامی ایران این  بود که در عصر سلطه گری و سلطه پذیری بشریت آزادو عاقل را بیدار و آگاه کرد، استکبار را به همه ملتها معرفی کرد.

اسماعیلی افزود: منطق پوچ و بی اساسی استکبار را که گفتند ملتها یا با ما هستند یا نابود می شوند در هم پیچید، رهبر برگ و مهندس علیم و حکیم امروز انقلاب نقشه های راهبردی مسلمین جهان را فقط با منطق حسینی (ع) رهبری می کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب، بیان کرد: مبارزه با استکبار کاملاً منطقی و عقلائی و علمی است، انجام تکلیف الهی است، در آستانه سالرو تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رو ملی مبارزه استکبار جهانی و رو ز دانش آموز هستیم ، در حالی به استقبال این روز می رویم که هیچ کسی در این کشور با هر عقیده و آرمانی به خباثت و باطل و ظالم بودن و بد عهد و خائن بودن آمریکا شک ندارد.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: امروز قرارگاه فرماندهی اندیشه باطل و شیطانی دنیا آمریکا است و مدال جهانی شیطنت، ظلم و خیانت را آمریکا ئیها دارند، با مکر و حیله و ترفند های مختلف امنیت و آسایش جهانی را به خطر انداختند فقط یک ملت و یک رهبر الهی با منطق حسینی در مقابلش ایستادند، حتی ملت ها و شخصیت ها و گروهایی که به وعده هایش دل بستند ، امید بستند و به او کمک کردند به آنها هم رحم نکرد  نقشه هایش که پیاده شد آن افراد و آن ملت را ذلیل و رسوا و بیچاره کرد و رها کرد.

وی تصریح کرد: در تاریخ ۵۰ ساله اخیر کشور مان افراد و گروههای زیادی بودند و هستند که بزرگترین ظلم را به ملت و مملکت ما وارد کردندکه قابل جبران نیست رهبر عزیز بارها فرمودند : این ها نوکر، سرسپرده، ذلیل و وابسطه می خواهند تو سری خور مثل محمد رضا پهلوی می خواهند ، در راه حرکت به سمت آرمان ها و پیشرفت دشمنی اصلی شما آمریکا ا.

اسماعیلی گفت: قدرت استکباری و جهنمی آمریکا ماندنی نیست و از بین خواهد رفت، شاهد خیانت و بی مهری اش نسبت به اعمال و نوکران بی مغز آمریکا در منطقه خواهیم بود. اگر مواضع مسئولین ما تغییر نمی کرد و مو به مو اوامر رهبر عزیز اجرا می شد تا الان اسمی از نفوذ، فتنه، تحریم و گرفتاریهای موجود نبود ، جلوی حرکت سریع ماشین انقلاب را گرفتیم.

وی بیان کرد: ما باید به الگوهای اصلی مان تأسی کنیم همانطور که شهداء بدون چون و چرا لبیک گفتند، لبیک بگوئیم، به شهدای عزیمان در همه اقشار و به دانش آموزان و دانشجویان شهید مان به محمد حسین فهمیده ۱۳ ساله که رهبر کبیر انقلاب امام راحل فرمودند او رهبر و الگوی ماست ، منطق امثال فهمیده ها چقدر به نسل ها منتقل شد ، چقدر به دانش آموزان مان گفتیم که دانش آموزان عزیز و مظلوم سال ۵۷ بدستور آمریکا به شهادت رسیدند ، ما به عقیده و اعتقادمان نسبت به شیطان بزرگ پایبندیم.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: مرگ بر آمریکا هرگز فراموش نخواهد شد چون مرگ بر کفر، مرگ بر ظلم، مرگ بر باطل، مرگ بر یزید و شمر و ابن زیاد است ، هر وقت ظلم و ستم و باطل و کفر از آمریکا رفت آن وقت تصمیم جدید گرفته می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیام ما به مسئولان مان، مقاومت در برابر زور گوئی های آمریکاست ( هیهات من الذله ) است، حق نداریم کوتاه بیائیم، امرو دیگر بر همه روشن شد با تسلیم و سازش و مذاکره مشکلات حل نمی شود بلکه اضافه می شود .

منبع :قرچک آنلاین

انتهای پیام/