- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

مسئولانی که قصد فعالیت برای نامزدهای انتخاباتی دارند استعفادهند

به گزارش ندای وارنا؛حسین کاغذلو پیش از ظهر شنبه در نشست خبری ویژه انتخابات با اصحاب رسانه که در محل فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: مهمترین رویداد سال جاری با یازدهمین مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری با دستور وزیر کشور راسا از فردا صبح شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: هر کاندیدا ۴۵ دقیقه زمان دارد ثبت نام خود را انجام بدهد ، بقیه موارد انتخاباتی در حوزه انتخاباتی ورامین ، قرچک و پیشوا آماده شده است.

فرماندار شهرستان ورامین یادآور شد: کسی که امروز نماینده فعلی است تا آن کسی که بخواهد تازه کاندیدا این دوره بشود برای مجموعه فرمانداری یکسان هستند و با کسی عهده اخوت نبسته ایم ، آن چیزی که برای ما مهم و حساس می باشد ، فصل الخطاب قانون است.

کاغذلو اظهار کرد: مجموعه فرمانداری و ستاد انتخابات با کلیه کاندیدا بی طرف است ، از فردا تمام مسئولان از فرماندار تا مجموعه فرمانداری با کاندیدا بی طرف هستند و با کسی شوخی نداریم و موظف هستیم که قانون را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: رای مردم حق ناس است و مجموعه فرمانداری امانت دار رای مردم می باشد ، هر کدام از مسئولین شهرستان که میخواهند در ستاد انتخاباتی کاندیدا و نماینده فعلی این حوزه فعالیت کنند یا از سِمت خود استعفا بدهند یا ۲ ماه مرخصی از اداره خود بگیرند.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: امیداوریم با اجرای قانون و امانت داری مردم بتوانیم برگ زرین دیگری در حوزه انتخاباتی ورامین، قرچک و پیشوا رقم بزنیم.

لازم به ذکر است که فعالیت ستاد حوزه انتخاباتی ورامین ، قرچک و پیشوا ، از ۱۰ الی ۱۶ آذرماه ۹۸ از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر می باشد.