- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

مسئولین بدون دعوای سیاسی برای چهلمین سالگرد انقلاب پای کار بیایند

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان ری که با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه، فرماندار و همه مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: دشمنان نظام امروز تمام توان را گذاشته اند که مردم را از انقلاب و رهبری جدا کنند، امروز دشمن از جنگ سخت با ایران مایوس شده است و هیچ وقت هم به آن فکر نمی کند اما به درون کشور و سستی برخی از مدیران این نظام امید بسته است.

وی بیان کرد: ۶۰ میلیون ایرانی دوران طاغوت را ندیده اند و خیلی از مردم و جوانان نمی دانند دستاوردهای انقلاب اسلامی چه چیزهایی بوده و برای آنان تبیین نشده است، و این ضعف برخی مدیران است بیاییم دست در دست هم برای جوانان و مردم دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: مقام معظم رهبری چندین بار در سخنان خود فرمودند که امسال به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اهمیت خاصی بدهیم و آن را برای تمام مردم تبیین کنیم و نشر بدهیم لذا این موضوع یک وظیفه برای مسئولان است؛ از این مسئولیت مهم نباید غافل شویم.

محمودی در ادامه بیان داشت: ۹ دی امسال تماشایی خواهد بود با وجود فتنه های فراوان در ایران اسلامی در دوران انقلاب، ۹ دی امسال روز بصیرت تماشایی در سراسر کشور برگزار خواهد شد و با این حضور پرشور مردم مشتی محکم بر دهان دشمنان و نفوذی ها داخلی خواهند زد.

وی افزود: درباره مسئله چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مسئولان نظام بدون دعوای سیاسی وارد کار بشوند و با این کار خود، دشمنان را مایوس کنند.

منبع :مهر

انتهای پیام/