- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

مشکلات موجود در قرچک با وحدت و انسجام دستگاه ها قابل حل است

به گزارش ندای وارنا؛ [1]بهمن خطیبی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به بحران های اقتصادی پیش آمده برای کشور یکی از اسراری که در این نظام وجود دارد و کمتر دیده شده است همه افراد علی رقم همه نقدها دارای اتحاد و انسجام هستند که این اتحاد وهمدلی بین همه احاد دیده می شود که در برابر دشمن متحد هستند.

وی با بیان اینکه در همه کشورها همین نوسان قیمت و ارز کافی بود که دولت را ساقط کند افزود: با توجه به این مشکلات می بینیم که مردم همه این مشکلات و ناملایمات را نیز تحمل کردند و این تحمل ناشی از عشق و علاقه مردم به نظام است.

خطبی در ادامه بیان داشت: اگر ما تاریخ مطبوعات کشور را مورد بررسی قرار دهیم می بینیم ۱۷۵ سال پیش اولین روزنامه ایران روزنامه ها بسیار تاثیرگذار بوده اند و هم اکنون نیز این اهمیت و تاثیرگذاری وجوددارد و بسیار پر رنگ تر نیز شده است.

سرپرست فرمانداری قرچک در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به مسائل و مشکلاتی که در منطقه وجود دارد یک انسجامی در همه شهرستان های استان تهران دیده می شود بیان داشت: تمام تلاش ما این است که همه خبرنگاران با یک نگاه دیده شوند و از حوزه های مختلف به نحو احسنت بهره مند شویم.

منبع : مهر

انتهای پیام/