- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

معابر پرتردد قرچک بهسازی می شوند

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از مهر، سلیمان فریدون زاده با بیان این که عملیات تراش و آسفالت تعدادی از معابر اصلی شهر قرچک در حال انجام است، افزود: این اقدامات در راستای نو سازی و ترمیم تعدادی از محورها اصلی و پر تردد شهرستان صورت می پذیرد.

وی با اشاره به کمک های فرمانداری در راستای بخبود کیفیت آسفالت معابر قرچک، گفت: در دو محور اصلی فردیس- قرچک و پوئینک- فیلستان عملیات تراش و آسفالت در دستور کار قرار داشت که محور فردیس- قرچک به طور کل انجام شده و عملیات تراش آسفالت محور پوئینک- فیلستان نیز پیشرفت خوبی داشته و در روزهای آتی نیز عملیات آسفالت ریزی آن انجام خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری قرچک گفت: بعد از تراش آسفالت این دو محور، تراش های محور ها در جاده های خاکی ریخته شده و هم زمان کار زیر سازی جاده های خاکی نیز انجام می شود تا آسفالت معابر اصلی نوسازی شده و نیز زیر سازی جاده های خاکی نیز صورت پذیرد.

وی افزود: در حین آسفالت ریزی معابر اصلی، لکه گیری خیابان محمد آباد که از خیابانهای پر ترد است، نیز انجام شده و لکه گیری تعدادی از خیابان ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: دو محور ذکر شده از محورهای پر تردد قرچک است و جا دارد از اهالی این دو منطقه که همکاری لازم را با معاونت فنی عمرانی شهرداری داشتند، تشکر کنم.