- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

معاون استاندار تهران: نیروی انتظامی پیشانی نظام در حفظ امنیت است

حمیدرضا گودرزی روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان تهران که با موضوع امنیت در محل ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با هجمه‌های گوناگونی از سوی دشمنان قسم خورده نظام قرار داد و همه افراد وظیفه دارند تا با تمام توان، از امنیت کشور دفاع کنند.
وی افزود: نیروی انتظامی پیشانی نظام در حفظ امنیت کشور بوده و در خط مقدم دفاع از حریم نظام قرار دارد لذا همه مسئولان وظیفه دارند تا از این نیروی جان‌برکف دفاع کرده و در حوزه بودجه سنواتی و سالانه، نیازهای آن برآورده کنند.
وی تصریح کرد: تعامل سازنده، همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف می‌تواند نیروی انتظامی را در اهداف سازمانی یاری رسانده و امنیتی که حاصل خون هزاران شهید است را حفظ کند.
گودرزی گفت: مصوبه ایجاد کلانتری در مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مسئولان موظفند تا ورود جدی تری به این موضوع داشته و نسبت به تحقق آن اهتمام داشته باشند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در استان تهران گفت: انتخابات، یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور است که با تعامل و همکاری کلیه سازمان‌ها با پلیس، در امنیت کامل برگزار می‌شود.
معاون استاندار تهران افزود: تمامی مسئولان موظفند تا با مدیریت هوشمندانه و استفاده از ابزارهای اجتماعی ، مشارکت حداکثری مردم را جلب کنند تا این انتخابات نیز همچون گذشته، در امنیت کامل و با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.
وی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی شرق استان تهران در جریان اغتشاشات آبان‌ماه اظهار کرد: پلیس شرق استان تهران با برخورداری از شاخصه‌های مختلف امنیتی، عملکرد مناسبی در حوزه‌های مختلف داشته و مدیریت مقتدر این منطقه باعث شد تا کمترین حاشیه وآسیب را در جریان اغتشاشات در این حوزه از استان تهران شاهد باشیم.
وی با گرامیداشت یاد وخاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، این سردار رشید اسلام را سمبل مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از نیروی انتظامی خواست تا ادامه دهنده راه این شهید باشند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.