- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده شهید «علی اسحاقی» دیدار کرد

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از مهر، صبح دوشنبه ۶ شهریور ۹۶ همزمان با اختتامیه دومین طرح سپاس در قرچک و دیدار با خانواده ۵۴۰ شهید این شهرستان، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور، سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی استاداری تهران، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، مسعود مرسلپور فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه، علی موسی پور فرمانده انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک با خانواده شهید علی اسحاقی دیدار و از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کردند.

امیری در این دیدار اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و ایثارگران بوده و وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

امام جمعه قرچک نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

گفتنی است، شهید علی اسحاق از شهدای هفته دولت و کارمند اداره مخابرات منطقه ۶ تهران بود.
این شهید والامقام در ۸ فروردین ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل شد و گفته شده در هنگام شهادت سر از تن این شهید جان بر کف جدا شده است.