- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

میراث فرهنگی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی شیشه‌گری قرچک اقدام کند

به گزارش ندای وارنا؛ [1]بهمن خطیبی پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک با اشاره به تحریم‌های و مشکلات اقتصادی پیش رو هدف اصلی اقتصاد مقاومتی را مقاوم‌سازی اقتصاد کشور در برابر تکانه‌های خارجی دانست و بیان کرد: برای مدیریت شرایط جدید کشور لازم است اقتصاد مقاومتی مبنای عمل و کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی خواستار پیگیری جدی تحقق شعار سال، حمایت از کالای ایرانی در راستای حمایت از تولید داخلی شد و وظیفه همه مدیران را لزوم تسریع و همکاری بیشتر با بخش خصوصی در این زمینه را داشت.

خطیبی به وجود شهرک صنعتی به‌عنوان یک‌قطب مثبت اقتصادی برای شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: علی‌رغم دستاوردهای مثبت در این بخش که با ثمرات بسیار مثبتی همراه بوده، اما هنوز پروژه‌ها و برنامه‌ها به‌صورت کامل اجرایی نشده و همچنان نیازمند پیگیری‌هایی جدی برای فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم شهرک صنعتی هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تأکید کرد: با توجه به درخواست جمعی از واحدهای تولیدی شیشه‌گری فوتی در شهرستان و بیان مسائل و مشکلات مطروحه از سوی این متقاضیان، اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با همکاری دیگر ادارات ذیربط ضمن بازدید از این واحدها نسبت به احصاء و ارائه راهکارهای لازم درزمینهٔ رفع مشکلات پیشرو آنان ظرف مدت ۱۰ روز کاری اقدام کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام/