- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین برپاشد

به گزارش ندای وارنا؛ محمد بشارت روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: غرفه میز خدمت ادارات شهرستان ری باحضور رؤسای اداراتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، بیمه سلامت و کارشناسان اداره بازرسی فرمانداری در خیابان فدائیان اسلام، پس از تقاطع امام حسین (ع) روبروی درمانگاه بیمه تامین اجتماعی حسین آباد مستقر شده و در خدمت زائران است.

میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان ری در مسیر راهپیمایی جاماندگان برپاشد [1]

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری و رئیس کمیته اطلاع رسانی و رسانه با اشاره به صدور ۷۵ عدد کارت خبرنگاری برای اصحاب رسانه تصریح کرد: چهار تیم مستندساز برای پوشش مراسم هماهنگ شده است.

مسعود ترکاشوند همچنین یک غرفه ۲۰ متری ویژه خبرنگاران با امکانات وای فای و تجهیزات لازم برای تسهیل امور رسانه‌ها در خیابان فدائیان اسلام پل سیمان جانمایی شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته بنرهای اطلاع رسانی در طول مسیر نصب و محل استقرار وسایل نقلیه عمومی، مساجد و سرویسهای بهداشتی در آنها مشخص گردیده است. همچنین با هماهنگی اپراتورهای تلفن همراه برای کلیه زائرین به هنگام ورود به محدوده ری پیامک خیرمقدم ارسال خواهد شد.

ترکاشوند افزود: شهروندان و زائران جهت اطلاع از مسیرهای پیاده روی، محل مساجد، مدارس، مراکز درمانی و بهداشتی، سرویس های بهداشتی و سایر موارد می توانند از طریق تلفن همراه و یا تبلت به سایت map.tehran.ir متعلق به شهرداری تهران مراجعه و با کلیک بر روی افزونه پیاده روی جاماندگان اربعین نقشه های مورد نیاز را ملاحظه و دریافت کنند.

پیاده‌روی جاماندگان برای اولین بار، در اربعین سال ۱۳۹۲ با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان به صورت خودجوش از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد و پس از آن هر ساله بر عظمت این حرکت افزوده شد و از سال ۱۳۹۴ با ورود دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی این حرکت با برنامه‌ریزی و انسجام بهتری برگزار می‌شود.