- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

نام گذاری استادیوم ۵ هزار نفره با نام شهید جعفری منش

 

 به گزارش ندای وارنا،ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در دیدار با خانواده شهید جعفری منش ، تکریم خانواده شهدا را عاملی اصلی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ آنان عنوان داشت که میتواند زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان را به همراه داشته باشد.

این مسوول با بیان اینکه نام شهدا در هر برهه از زمان باید سرلوحه امور قرا گیرد ، گفت : هر ایرانی باید برای عزت نام جاوید شهدا راهی را ترسیم کند تا خاطرات این عزیزان برای همیشه در صحنه تجلی یابد که در این عرصه ادارات ، نهادها و ارگانها نقش اساسی ایفا خواهند کرد.

شیرکوند که خود از جامعه ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس است ، افزود : اداره ورزش و جوانان همواره در این امر پیشگام بوده و با نام گذاری اماکن ورزشی در کنار برنامه های سالیانه و اجرایی خود ، رسالتش را به خوبی انجام داده است.

متولی ورزش ورامین ادامه داد : شهید والامقام جعفری منش نیز از جمله اسطوره های ورزش منطقه بوده است و بر همین اساس باید بیش از گذشته خانواده اش مورد تکریم قرار گیرند و حقش نیز ادا شود.

شیرکوند اظهار کرد : با توجه به برنامه تعیین شده از سوی اداره ورزش و جوانان ورامین در نظر گرفته شده که یک مجموعه با نام این عزیز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد که درحال رایزنی برای پروژه ملی استادیوم ۵ هزار نفره هستیم تا این اتفاق هرچه زودتر اجرایی گردد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود : شهید جعفری منش خود از ورزشکاران با اخلاق رشته فوتبال بوده که نقش آفرینی وی در این عرصه بر کسی پوشیده نیست و باید جامعه ورزش بیش از گذشته برای این شهید والامقام ارزش و جایگاهی درخورشان مهیا نماید.