- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

نرخ جدید کرایه اتوبوس‌های برون‌شهری قرچک اعلام شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1] محسن خرمی شریف روز چهارشنبه گفت: بر اساس پیشنهاد سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و تصویب در شورای اسلامی و شورای ترافیک شهرستان، نرخ جدید اتوبوس و مینی‌بوس در خط قرچک به متروی جوانمرد قصاب اعلام و از امروز اجرایی می‌شود.
وی افزود: نرخ کرایه اتوبوس در این خط به صورت نقدی ۲۶ هزار ریال و نرخ کرایه مینی‌بوس ۲۹ هزار ریال تعیین شده است.
وی با اشاره به آغاز به کار سیستم پرداخت الکترونیک کرایه در اتوبوسرانی قرچک گفت: با توجه به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، از شهروندان و مسافران درخواست می‌شود که کرایه خود را با استفاده از این سیستم پرداخت کنند.
شهردار قرچک افزود: طرح پرداخت کرایه اتوبوس‌به صورت طرح مشترک با کارت بلیت‌های مترو و اتوبوس‌های بی‌آر تی شهرداری تهران اجرا شده و از این پس شهروندان می‌توانند با استفاده از کارت الکترونیک، کرایه خود را بدون پرداخت وجه نقد درخط قرچک به متروی جوانمرد قصاب پرداخت کنند.
وی اظهار کرد: در صورتی که مسافران کرایه خود را با استفاده از کارت پرداخت کنند، به جای ۲۶ هزار ریال کرایه اتوبوس ۲۲هزار و ۶۸۰ ریال و به جای کرایه ۲۹ هزار ریالی مینی‌بوس، ۲۵ هزار و ۲۰۰ ریال پرداخت می‌کنند.
شریف تصریح کرد:  شهرداری قرچک به منظور خرید و شارژ کارت بلیت، کیوسک‌هایی را در جنب پل هوایی پاساژ مهدی(عج)، جنب مسجد جامع، روبروی اداره برق، ایستگاه اول زیباشهر، باقرآباد، نبش خیابان صالح‌آباد، کیوسک کلاسیک و  میدان پوئینک مستقر کرده است.
وی افزود: شهروندان با استفاده از این کارت می‌توانند از شبکه مترو و اتوبوس‌های بی آر تی تهران نیز استفاده کنند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.