- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

نزدیک به ۱/۵ میلیون گردشگر از ری بازدید کردند

به گزارش ندای وارنا، [1] سید احمد صفوی بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶۶ در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از مناطق دیدنی منطقه ۲۰ شهرداری تهران گفت: نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر گردشگر و مسافر نوروزی آثار باستانی و ایستگاه های راهنمایی نوروزی و اسکان مسافران استفاده کردند.

وی با بیان ارائه خدمات سلامت محور به دو هزار گردشگر نوروزی در این ایام افزود: خدمات رایگان تست قند خون، فشار خون، ویزیت پزشک، مشاوره های روانشناسی و دیگر خدمات سلامت محور به مسافران نوروزی ارائه شد.

شهردار منطقه ۲۰ شهرداری تهران اضافه کرد: مجموعه ورزشی سلمان فارسی و نیز ۱۱ پایگاه اسکان آموزش و پرورش به عنوان محل استقرار مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بودند که از این مراکز استقبال خوبی به عمل آمد، همچنین به منظور جلوگیری از سردرگمی مسافران و میهمانان نوروزی ۶ ایستگاه راهنمایی مسافرین نوروزی راه اندازی شده بود که در آن ها نقشه شهر ری که برای اولین بار با مشارکت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری آماده شده بود به مسافرین ارائه شد.

مدیر شهری شهرستان ری همچنین از برگزاری ۳۲ تور ری گردی از ۶ الی ۱۲ فروردین خبر داد و به «مهر» گفت: بیش از ۱۸۰۰ مسافر در قالب این تورها از اماکن دیدنی ری بازدید کردند.