- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین

به گزارش ندای وارنا؛ [1] مدیر بازداشتگاه اوین خطاب به مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران گفت: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت‌های خطیری در این زمینه بر عهده دارند.

حمید محمدی در اولین نشست مسئولان روابط عمومی‌های زندان‌های استان تهران با اشاره به جایگاه ارتباطات و اطلاع رسانی در یک سازمان گفت: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
مدیر بازداشتگاه اوین ادامه داد: روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است یافته و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آن‌ها استفاده کند از این رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد.
وی تأکید کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت‌های خطیری در این زمینه بر عهده دارند.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مطالعه، بررسی و شناخت محیط داخل و خارج محل خدمت، یک وظیفه مهم روابط عمومی است که در نهایت به انعکاس خدمات سازمان به مخاطبان و دریافت خواسته‌ها و بازخورد آن به سازمان منجر می‌شود و برای مدیران امکان برنامه ریزی و تدوین راهکار‌های مناسب را فراهم می‌سازد.

بنا به این خبر، نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران که با هدف ارتقای کیفیت امر اطلاع رسانی، تکریم ارباب رجوع و بررسی عملکرد و فعالیت‌ها صورت می‌گیرد، طی مرداد ماه در ندامتگاه ورامین برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است با ارزیابی صورت گرفته طی سال گذشته، روابط عمومی‌های زندان رجایی شهر، ندامتگاه قزلحصار و کانون اصلاح و تربیت مقام‌های برتر را کسب نمودند و این ارزیابی در پایان شش ماه اول سال جاری نیز انجام خواهد شد.