- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

نصب دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهرستان ورامین صورت گیرد

به گزارش ندای وارنا؛ سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان ورامین به ریاست حسین کاغذلو فرماندار و با حضور کارخانه معاون امور فنی و عمرانی ،بخشداران ،شهرداران و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کارخانه معاون امور فنی و عمراني فرمانداري به بيان دستور کار جلسه و بررسي مصوبات جلسه قبل پرداخت و در ادامه هر يك از مديران دستگاه هاي اجرائي به بيان اهم اقداماتي كه در رابطه با اجراي مصوبات انجام داده بودند پرداختند.

موضوعاتی همچون نظارت بر سرویس مدارس،بررسی وضعیت جاده آبباریک به جواد آباد ،مشکلات حوزه جاده ای برخی روستاهای جواد اباد و بخش مرکزی در حوزه روشنایی ،جدول گذاری ،آسفالت ،عابر پیاده ،عبور احشام و .. ،اصلاح هندسی و تعریض بلوار خلیج فارس ،زیرگذر باهنر ،مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

فرماندار ورامین با بیان اینکه در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس هستیم گفت :بایستی لیست مدارس و دانش آموزان استفاده کننده از سرویس های مدارس در سامانه سپند ثبت شود .

وی برگزاری کلاس های آموزشی ویژه رانندگان و توجیه توسط پلیس را اقدامی ارزشمند در حوزه هیمن سازی سرویس مدارس دانش آموزان یاد کرد.

فرماندار با اشاره به اينكه بهسازي و رفع موانع ترافيكي از اولويت هاي شوراي ترافيك شهرستان مي باشدگفت: اجرای مصوبات شورای ترافیک برای همه دستگاهها لازم الاجراست و بايستي از همه ظرفيت هاي شهرستان در راستاي آرام سازي، بهسازي و رفع مخاطرات نقاط حادثه خير بخوبي استفاده شود.

فرماندار با تاکید بر کنترل محسوس و غیر محسوس سرویس های مدارس و وسایل نقلیه عمومی و خصوصی خواستار توجه به نصب دوربین ثبت تخلفات رانندگی شد .