- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

نواقص بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک رفع می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  دکتر علی اصغر حق پرست مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری صبح امروز در حاشیه بازدید محمدرضا محمدی عراقی مدیرعامل جدید شرکت نسیم سلامت خاتم از این بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری دارای ۱۲تخت اورژانس است که در تمام ایام متخصص طب اورژانس در مجموعه حضور دارد و با توجه به شرایط خاص قرچک، وجود چنین تخصصی به عنوان یک نکته مثبت در بیمارستان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قرچک فاقد سی‌تی‌اسکن است، افزود: تجهیز بیمارستان به کلیه خدمات تصویربرداری پزشکی در اولویت است.

مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری ادامه داد: شهرستان قرچک با جمعیت ۳۰۰هزار نفری فاقد بیمارستان بود که با همکاری دولت و بنیاد برکت شهید ستاری این بیمارستان با ظرفیت ۶۴ تخت بستری افتتاح شد.

حق پرست بیان داشت: بیمارستان برکت شهید ستاری در شرایط بحرانی و خاص کشور عملکرد مثبتی ارائه کرد اما باید نواقص هم مورد توجه قرار بگیرید که با کمک وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کلی برنامه در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای افتتاح بیمارستان برنامه بلندمدت و کوتاه مدت برای بیمارستان تهیه و بر اساس زمان بندی بخش‌های مختلف در حال ایجاد است.

مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری تجهیز بیمارستان به دستگاه اکسیژن ساز، افزایش ۱۵تخت جدید، جذب ۱۰پزشک متخصص جدید، ایجاد دندانپزشکی و دریافت موافقت اصولی برای تصویربرداری پزشکی را از جمله خدمات جدید در شش ماه اخیر در این بیمارستان ذکر کرد.

حق پرست تأکید کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک از روز ۲اسفندماه در خط مقدم درمان بیماران کرونایی قرار گرفت و با تلاش پرسنل میزان درمان بیماران در این بیمارستان بسیار مناسب است.

وی در پایان ابراز کرد: مشکلات و کاستی‌های بیمارستان در بازدید و سپس برگزاری جلسه‌ای مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شرکت نسیم سلامت خاتم با توجه به برنامه‌های بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهد.