- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

هدف ما شگفتی سازی مقابل گیتی پسند بود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]رضا زرخانلی شامگاه روز پنجشنبه بعد از باخت تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در طول هفته با هدف پیروزی نه برای مساوی و باخت برای بازی با گیتی پسند تمرین کرد و می خواستیم شگفتی ساز باشیم و بازی خوب و روانی را به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه بازی کردن مقابل تیم گیتی پسند سخت است، اظهارداشت: در اویل بازی خوب ظاهر شدیم و فکر کنم سریع ترین گل لیگ برتر فوتسال کشور را ۱۷ ثانیه که از بازی گذشته بود را به ثمر رساندیم.
سرمربی تیم مقاومت قرچک ادامه داد: در این دیدار بازیکنان خلاق تیم گیتی پسند جریان بازی را از دست ما گرفتند و گرفتن فضاها در این دیدار برای ما سخت شد.
وی بیان کرد : نتوانستیم بازیکنان گیتی پسند را درست مهار کنیم و بازیکنان ما در این باره خیلی تلاش کردیم و حملات بیشتری را تدارک دیدند و ولی موفق نشدند.
وی تصریح کرد: بازیکنان گیتی پسند خوب بازی کردند و لیاقتشان بیشتر این هاست و ازمسئولان این تیم به دلیل مهمان نوازی و ایجا جو آرام برای تیم ما در اصفهان قدردانی می کنم.
هم اکنون تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با ۴۶ امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور است و مقاومت قرچک با ۲۲ امتیاز در رده دهم این رقابت هاست.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/