- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

هفته فرهنگی پیشوا در اسفندماه برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین عباسی پیش از ظهر شنبه در جمع مدیران شهرستان پیشوا گفت: هفته فرهنگی شهرستان پیشوا بعد از ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از چهارم تا دهم اسفندماه پیش‌بینی‌شده است و باید برنامه‌های متنوع و فراگیری را برای این ایام تدوین و به اجرا درآورد.

وی افزود: این هفته فرصت مناسبی برای تقویت شورونشاط اجتماعی و معرفی داشته‌های فرهنگی و تقویت برنامه‌های هدفمند و اثرگذار است و موجب شناخت بیشتر شهرستان در سطح استان تهران و دیگر نقاط کشور می‌شود.

فرماندار پیشوا افزود: امیدوارم دستاوردهای هفته فرهنگی شهرستان پیشوا ماندگار و اثرگذار و موجب غنا و تقویت چهره عمومی منطقه و شناخت بیشتر مردم کشورمان نسبت به این خطه مذهبی و انقلابی بوده و مایه افتخار مردم پیشوا باشد.

وی بابیان اینکه ستاد هفته فرهنگی شهرستان پیشوا تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: این ستاد به ریاست فرماندار و به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تشکیل و جانشین ستاد معاون سیاسی انتظامی فرمانداری خواهد بود؛ کمیته‌ها و شرح وظایف این ستاد نیز به‌زودی اعلام و ابلاغ می‌شود.

عباسی با تأکید بر لزوم تدوین تقویم اجرایی هفته فرهنگی شهرستان پیشوا و ضرورت تدوین برنامه‌های متنوع و فراگیر گفت: همه ادارات باید برنامه‌های فرهنگی خود را با هنر تلفیق کرده و از این هفته برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف در سطح شهر و روستاها بیشترین بهره را ببرن

منبع :مهر

انتهای پیام/