- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

همایش بزرگ نان سالم در قرچک برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از فارس، مصطفی زینت‌بخش ظهر امروز در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قرچک ضمن تسلیت ایام ماه محرم و سوگواری امام حسین (ع)، با توجه به توقف و عدم اجرای بخشنامه اخیر قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز نانوایی‌های آزادپز در شهرستان‌ها از اواسط مردادماه سال جاری و بلاتکلیفی بسیاری از متقاضیان، خواستار تعیین تکلیف این موضوع به‌طور صحیح و ضابطه‌مند شد؛ به‌نحوی‌که اجحافی در حق هیچ‌یک از متقاضیان صورت نگیرد.

وی افزود: بر اساس تأکیدات فرماندار قرچک، کارگروه آرد و نان پس از شناسایی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان و افراد سوءاستفاده‌گر به‌خصوص افرادی که ذی‌نفوذ و در این چرخه دارای مسؤولیت هستند، اقدام خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار قرچک تأکید کرد: کنترل و نظارت بر فعالیت این اتحادیه از اولویت‌های نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه آرد و نان شهرستان قرچک است.

زینت‌بخش گفت: در چند ماه آینده همایش بزرگ نان سالم با هدف بالا بردن کیفیت و کمیت نان در شهرستان قرچک برای ارتقای سطح آگاهی تمام عوامل و دست‌اندرکاران تولید نان برگزار می‌شود.

سعید محمدی‌پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک نیز در این جلسه، نکاتی در زمینه تعیین تکلیف نانوایی‌های آزادپز در این شهرستان ارائه کرد.

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قرچک به ریاست مصطفی زینت‌بخش معاون برنامه‌ریزی فرماندار و با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، تاجیک رئیس اتاق اصناف، اسدیان رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان قرچک و دیگر اعضا در فرمانداری برگزار شد.