- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

همدلی دوران کرونا باید به همه بخش ها تعمیم یابد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در آیین معارفه معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: برور بحران ها ووقایعی مانند شیوع کرونا هرچند خسارت هایی که به همراه دارد ولی حمیت و همدلی مردم و مسئولان را نمایان تر می کند در دوران کرونا صحنه های زیبایی از وفاق و همراهی شکل گرفت که نمونه های آن را تنها در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی افزود: با اقدامات خوب صورت گرفته برای مقابله با کرونا و صبر و همراهی مردم آسیب های این ویروس منحوس در پیشوا به حداقل رسید و شرایطی فراهم شد که واحدهای تولیدی و کسبه فعالیت خود را آغاز کنند در ابتدای شیوع کرونا با دشواری هایی در تامین ملزومات بهداشتی مواجه بودیم ولی با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و مشارکت مردم و گروه های جهادی در حال حاضر این اقلام مازاد بر نیاز شهرستان تولید می شود.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: امروز کشور از یک سو با کرونا و از سوی دیگر با تحریم ها و فشارهای اقتصادی ظالمانهدست به گریبان است و باید تلاش کنیم تا با ذکاوت و هوشمندی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و همدلی را به همه بخش ها تعمیم دهیم.

وی ادامه داد: آحاد مردم و مسئولان در تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای سالانه مقام معظم رهبری نقش دارند و باید با مسئولیت شناسی اقدامات موثری انجام گیرد.