- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

هیچ مدیری حق ندارد کار مردم را به تأخیر بیاندازد

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از ایرنا، محمدکرم محمدی روز یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان پیشوا گفت: مدیری که با تاخیر در اداره حضور می یابد و زودتر از وقت اداری، کار را تعطیل می کند که نمی تواند پاسخگوی نیاز و مشکلات شهروندان باشد و در جهت سیاست های اقتصاد مقاومتی حرکت کند.

وی افزود: شهروندانی که برای مطالبات خود مجبور می شوند به فرمانداری مراجعه کنند به این دلیل است که یا مدیر مربوطه در اداره خود حضور نداشته و یا پاسخ قانع کننده ای را برای رفع مسائل مردم ارائه نمی کند.
محمدی افزود: از روز اول فعالیت خود در پیشوا، همه مسئولان و مدیران شهرستان را همانند خانواده خود دیدم و حاضر نشدم به مدیران حتی به قیمت متضرر شدن خودم ، لطمه ای وارد شود در صورتی که به راحتی می توان در صورت کم کاری، با ارائه گزارش های مستند، عذر یک مدیر را از مدیرکل آن اداره خواستار شد.
فرماندار پیشوا گفت: برخی از ادارات شهرستان، مشکل کمبود امکانات و نیروی انسانی امور شهرستان را انجام می دهند که نمی توان از آنها بیش از اندازه انتظار داشت ولی گاهی مشکل یک اداره از نداشتن مسئولیت مدیر آن است.
وی تأکید کرد: مدیران باید شفاف با مردم سخن گفته و واقعیت ها و مسائل را بیان کنند و سپس با تدبیر و هم اندیشی راه حل مناسبی در جهت رفع آنها بیابند.
فرماندار پیشوا با انتقاد از برخی از مدیران کل استانی به خاطر بی توجهی به مشکلات پیشوا گفت: اگر برخی از مدیران کل استان تهران از کوتاهی های خود نسبت به پیشوا دست برندارند، مجبور می شویم تا گلایه خود را به مدیریت ارشد استان منتقل کنیم.
محمدی افزود: برخی از مدیران کل حتی وقت ندارند که به پیشوا آمده و از نزدیک در جریان مشکلات این شهرستان قرار گیرند.
وی با اشاره به مشکلات پیشوا در حوزه راه های برون شهری گفت: بر اساس قانون، اگر تصادفی ناشی از فقدان روشنایی و یا چاله های موجود در جاده ها و خیابان ها رخ دهد، جبران خسارت متوجه مدیران مربوطه خواهد بود.
فرماندار پیشوا یکی از نیازهای این شهرستان را آنتن دسترسی پیشوا به گرمسار دانست و از مسئولان استانی خواست تا این نیاز شهرستان را مورد توجه قرار دهند.