- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ورامین به عنوان شهر بدون دخانیات باید پیشگام سلامت کشور شود

به گزارش ندای وارنا؛محمدرضا مسجدی صبح دوشنبه در دیدار با ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، که در راستای همکاریهای دوجانبه با جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات برگزار شد اظهار داشت: چنین فرصت به وجود آمده ای در این شهرسان بسیار میدوار کننده و رضایت بخش است.

مسجدی بیان داشت: ورامین همواره به عنوان رکن اصلی مبارزه با استعمال دخانیات در کشور پیشگام بوده است که این خود نشان از دلسوزی مسئولان منطقه و فعالیت بی شائبه همکارانم دارد.

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور ، همراهی ورزش را غنیمتی ارزشمند دانسته و اظهار کرد: قطع به یقین همسویی جامعه ورزش ، ما را در رسیدن به اهداف امیدوارتر از گذشته میکند ؛ چراکه وجود چنین پتانسیلی منجر به اجرای هرچه بهتر برنامه های از پیش تعیین شده میگردد.

این مقام مسوول خواستار حمایت همه جانبه ورزش شد و اذعان نمود: حمایت جامع ورزش از طرح پاد و طرح های پیشگیرانه به بخش عظیمی از دغدغه های موجود پایان خواهد داد که امید میرود با حضور گسترده قشر ورزشکار ورامین ، راه برای موفقیت های پیش رو هموار گردد.

مسجدی سپس به انتظار خود از مسئولان دشت ورامین اشاره کرد و گفت: ورامین میتواند به همت مسئولان ، به عنوان شهر بدون دخانیات ؛ پیشگام سلامت کشور شود.