- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ورامین در عرصه اقتصادی تولیدات قابل توجهی دارد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی شهرستان ورامین در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در کارخانه پلاستیک برگزار شد اظهار داشت: جنایات آمریکا قابل فراموشی نیست و امروز جنایات آمریکا بر ضد ملت خود، آبروی نداشته این کشور را برده است.

وی با اشاره به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا گفت: اگر تا دیروز پرچم آمریکا در کشورهای دیگر به آتش کشیده می‌شد، امروز در خود آمریکا، پرچم کشورش به آتش کشیده می‌شود.

محمودی افزود: امروز جبهه جنگ ما جبهه اقتصاد است و خط مقدم این جنگ، تولیدکنندگان هستند که خالصانه و با تمام توان در حال تلاش هستند و باید مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که تولیدکنندگان، آنان را حامی خود بدانند تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی باشیم.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه هرکس از تولیدکننده حمایت نکند، خیانت به کشور کرده است عنوان داشت: امروز تولیدکنندگان، گرفتار پیچ و خم‌هایی در بانک‌ها هستند و تولیدکنندگان را زمین گیر کرده است و به همه مسئولان واجب است که از تولیدکنندگان حمایت کنند.

وی گفت: ورامین در عرصه اقتصادی تولیدات قابل توجهی دارد و اگر حمایت از تولیدکننده ورامینی صورت پذیرد، قطعاً موفقیت‌ها دوچندان خواهد شد.