- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ویژه برنامه های اربعین حسینی در حرم عبدالعظیم حسینی تشریح شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]مصطفی آجرلو پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح ویژه برنامه های حسینی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: مراسم شب اربعین حسینی(ع) دوشنبه ۷  آبان با سخنرانی حجت الاسلام علی ثمری و مرثیه سرایی علی پیله وران بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز سه شنبه و هم زمان با اربعین حسینی(ع) ، نیز از ساعت ۱۱ صبح مراسم قرائت زیارت اربعین بانوای حاج احمد زین العابدین فرد در مصلای بزرگ ری برگزار می شود و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر نیز حجت الاسلام قاضی عسگر به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه داد: بعد از نماز ظهر و عصر روز اربعین نیز کاظم غفار نژاد و نریمان پناهی به مرثیه سرایی خواهند پرداخت و این مراسم ها به صورت زنده از شبکه قرآن ، پنج سیما و همچنین رادیو قرآن و رادیو تهران پخش خواهد شد.

آجرلو به میزبانی حرم حضرت عبداالعظیم حسنی(ع) از راهپیمایان جاماندگان اربعین نیز اشاره کرد و افزود: روز اربعین، ری به عنوان قبله تهران شاهد حضور خیل عظیم عاشقان و جاماندگان اربعین حسینی خواهد بود.

منبع :مهر

انتهای پیام/